Paypallal kapcsolatosan szeretnék kérdezni. Szeretném megkérdezni, hogy én küldtem pénzt, de a fogadó fél nem tudja kártyájára rátenni, pedig megkapta az értesítést a pénz megérkezéséről a paypalra és a kártyaellenőrzéssel kapcsolatos dolgot is megcsinálta, de már 3 hete még mindig ellenörzi a kártyát, annyit ír ki, hogy chekking. Mi lehet a hiba? Miért tart ilyen sokáig az ellenőrzés? Erre szeretnék megoldást kérni, válaszát előre is köszönöm.
A kártya ellenőrzés 1-2 nap szokott lenni. Ha ilyen hosszú ideig nem ellenőrizték, akkor valószínű valami nincs rendben. Kérdezzék meg a Supportot.
Egyébként nem értem miért akarnak pénzt tenni a kártyára. Egyszerűen kérjék ki a pénzt a kártyához tartozó bankszámlára. 2-3 nap alatt kijön és ingyenes.
Abban szeretném a segítségét kérni, hogy egy a paypal számlatulajdonos részére, a paypal számlájára szerettem volna pénzt utalni, megadva az unicredites számlaszámot és a kedvezményezett nevét. Azonban mint megtudtuk, ez ebben a formában nem kivitelezhető. A számlára pénzt csak a tulajdonos tehet fel és elméletileg a paypal visszautalja a pénzt oda, ahonnan érkezett. Kérdésem, hogy ez így van-e, ha igen mennyi idő amíg a pénz visszakerül, hiszen arra szükség lenne.
Ha minden adat jó, és a PayPal számla már igazolt (Verified) akkor nem lehet ez probléma.
Az én számlámat is használtuk már úgy, hogy a barátom bement egy Unikredit bankba és ott
fizette be az összeget az én PayPalomra. 2 munkanap alatt átért az összeg.
Javaslom még egyszer nézzék meg az utalási adatokat, ha minden jó, írjanak a PayPal szupportnak.
Tisztelt Tóth József!Kb. 2 hónapja nem tudok fizetni a Discogs-on ,azt írja ,hogy újabb versio szükséges,frissiteni kell .Kérdésem hogyan?Ha belépek a Pay Pal oldalán ott nem fogadja el az email címet?Mi lenne a teendőm?Köszönöm a válaszát!Tisztelettel Varró Sándor
Tisztelt Tóth József!
A Paypalos problémmal kapcsolatban írok önnek. Pár hete nyitottam meg paypal számlámat és mivel már került rá pénz, úgy döntöttem, hogy aktiválom. Viszont hiába kaptam két megerősítő kódot is és hiába vette le mindkétszer az 500 forintott, sajnos egyiket se fogadta el és nem tudtam megerősíteni a bankkártyámat. Ön szerint, mit kéne csinálnom? Próbálkozzak még?
Valószínű a kódot rosszul adta meg.
Főleg, ha 2-szer is kért, akkor nem mindegy melyik 4 jegyű számot írja be.
Ha leemelte a pénzt, akkor a kártyáját elfogadta, csak kód beírásával lehet baj.
Próbálja újra, nagyon odafigyelve.
Tisztelt Tóth József!
Lehet, hogy az volt a gond, hogy többször is rákattintottam az újraküldésre és ezért küldött több kódot, viszont a kódot biztos, hogy jól írtam be. Azért is szeretném, mert külföldről akarok Paypalon keresztül rendelni (mert csak azzal lehet), viszont ha a kártya nem aktív, akkor is tudok?
Még annyi kérdésem lenne, ha megszüntetem a Paypal fiókomat, akkor a rajta lévő pénz is elveszik? Mert észrevettem, hogy elírtam valamit regisztrációkor és már nem lehet javítani, szóval a mostani paypal fiókot törlöm és csinálok egy újat.
Tisztelt Tóth József Úr!
Abban szeretném a segítségét kérni, hogy a kifizetett csomagok után sajnos nem kaptam meg a papír alapú részvényeket…Összesen van 6 különféle csomagunk, és én is csak a bónusz csomagjaimat kaptam meg postán, a többi nem érkezett meg se nekem sem a családom többi tagjának. Minden csomag után ki lett fizetve a 10-10 dollár, és ennek már több hónapja (májusban lett kifizetve). Mit kellene tennem?…hová forduljak segítségért? Köszönöm válaszát.
Régebben fizettem már paypallal és most is használni szeretném. A gondom az, hogy elfelejtettem a jelszavamat. Ha újat próbálok kérni az email címemre, akkor a paypal küld egy kódot először emailre. Azt beírva akar még egy smsben is egy újabb kódot küldeni, de azóta megváltozott a telefonszámom, így nem tudok belépni. Kérdésem az lenne, hogy mi módon tudnák újra belépni a paypal oldalamra.
Jelszó kéréshez használja az emailban küldési lehetőséget (Receive an email)
Ha még más igazolást is kér, akkor hívni kell a supportot.
Nem találtam email címet, csak telefonszámot. Ez a szám: 00353 1 436 9111
Persze csak angolul beszélnek!
Esetleg meg lehet próbálni arra a címre írni, amiben a kódot küldik, bár azt valószínű automata küldi.
Értesitést kapatam, hogy van valamennyi pénz a paypal számlámon . Hogy juthatok ehhez hozzá?
Kedves Judit!
A PayPalról költségmentesen ki lehet kérni a magyar bankszámlára a pénzt.
Üdv. Tóth József
Paypallal kapcsolatosan szeretnék kérdezni. Szeretném megkérdezni, hogy én küldtem pénzt, de a fogadó fél nem tudja kártyájára rátenni, pedig megkapta az értesítést a pénz megérkezéséről a paypalra és a kártyaellenőrzéssel kapcsolatos dolgot is megcsinálta, de már 3 hete még mindig ellenörzi a kártyát, annyit ír ki, hogy chekking. Mi lehet a hiba? Miért tart ilyen sokáig az ellenőrzés? Erre szeretnék megoldást kérni, válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel:
Bernát Iván
Kedves Iván!
A kártya ellenőrzés 1-2 nap szokott lenni. Ha ilyen hosszú ideig nem ellenőrizték, akkor valószínű valami nincs rendben. Kérdezzék meg a Supportot.
Egyébként nem értem miért akarnak pénzt tenni a kártyára. Egyszerűen kérjék ki a pénzt a kártyához tartozó bankszámlára. 2-3 nap alatt kijön és ingyenes.
Üdvözlettel
Tóth József
Tisztelt Tóth József Úr!
Abban szeretném a segítségét kérni, hogy egy a paypal számlatulajdonos részére, a paypal számlájára szerettem volna pénzt utalni, megadva az unicredites számlaszámot és a kedvezményezett nevét. Azonban mint megtudtuk, ez ebben a formában nem kivitelezhető. A számlára pénzt csak a tulajdonos tehet fel és elméletileg a paypal visszautalja a pénzt oda, ahonnan érkezett. Kérdésem, hogy ez így van-e, ha igen mennyi idő amíg a pénz visszakerül, hiszen arra szükség lenne.
Köszönettel: Incze János
Kedves János!
Ha minden adat jó, és a PayPal számla már igazolt (Verified) akkor nem lehet ez probléma.
Az én számlámat is használtuk már úgy, hogy a barátom bement egy Unikredit bankba és ott
fizette be az összeget az én PayPalomra. 2 munkanap alatt átért az összeg.
Javaslom még egyszer nézzék meg az utalási adatokat, ha minden jó, írjanak a PayPal szupportnak.
Üdv. Tóth József
Tisztelt Tóth József!Kb. 2 hónapja nem tudok fizetni a Discogs-on ,azt írja ,hogy újabb versio szükséges,frissiteni kell .Kérdésem hogyan?Ha belépek a Pay Pal oldalán ott nem fogadja el az email címet?Mi lenne a teendőm?Köszönöm a válaszát!Tisztelettel Varró Sándor
Kedves Sándor!
Nem ismerem a Discogs-ot.
A PayPalt nem sok helyen lehet használni internetes oldalakon.
Üdv. Tóth József
Tisztelt Tóth József!
A Paypalos problémmal kapcsolatban írok önnek. Pár hete nyitottam meg paypal számlámat és mivel már került rá pénz, úgy döntöttem, hogy aktiválom. Viszont hiába kaptam két megerősítő kódot is és hiába vette le mindkétszer az 500 forintott, sajnos egyiket se fogadta el és nem tudtam megerősíteni a bankkártyámat. Ön szerint, mit kéne csinálnom? Próbálkozzak még?
Kedves Szilvi!
Valószínű a kódot rosszul adta meg.
Főleg, ha 2-szer is kért, akkor nem mindegy melyik 4 jegyű számot írja be.
Ha leemelte a pénzt, akkor a kártyáját elfogadta, csak kód beírásával lehet baj.
Próbálja újra, nagyon odafigyelve.
Egyébként a PayPal enélkül is használható.
Üdvözlettel
Tóth József
Tisztelt Tóth József!
Lehet, hogy az volt a gond, hogy többször is rákattintottam az újraküldésre és ezért küldött több kódot, viszont a kódot biztos, hogy jól írtam be. Azért is szeretném, mert külföldről akarok Paypalon keresztül rendelni (mert csak azzal lehet), viszont ha a kártya nem aktív, akkor is tudok?
Még annyi kérdésem lenne, ha megszüntetem a Paypal fiókomat, akkor a rajta lévő pénz is elveszik? Mert észrevettem, hogy elírtam valamit regisztrációkor és már nem lehet javítani, szóval a mostani paypal fiókot törlöm és csinálok egy újat.
Ha törli, akkor a pénz elveszik.
Mindent lehet javítani, csak a Supportnak kell írni
Igen, ez igaz. Csakhogy nem ingyen. Szóval meggondolandó. Köszönöm, hogy válaszolt.
Üdvözlöm, élőmég az oldal?
Természetesen.
Tisztelt Tóth József Úr!
Abban szeretném a segítségét kérni, hogy a kifizetett csomagok után sajnos nem kaptam meg a papír alapú részvényeket…Összesen van 6 különféle csomagunk, és én is csak a bónusz csomagjaimat kaptam meg postán, a többi nem érkezett meg se nekem sem a családom többi tagjának. Minden csomag után ki lett fizetve a 10-10 dollár, és ennek már több hónapja (májusban lett kifizetve). Mit kellene tennem?…hová forduljak segítségért? Köszönöm válaszát.
Kedves Zoltán!
Ilyen problémával még nem találkoztam. Ha minden pontosan van kitöltve,
az egy lakcímre kért igazolások egy csomagban szoktak megérkezni.
Kérje a szponzora, felső szponzora segítségét.
Írja meg röviden, tömören a problémát a szupportnak magyar nyelven a következő
email címre: hun.skayway.help@gmail.com
Üdv. Tóth József
Köszönöm szépen!
Üdv: Pálinkás Zoltán
Tisztelt Tóth József Úr!
Régebben fizettem már paypallal és most is használni szeretném. A gondom az, hogy elfelejtettem a jelszavamat. Ha újat próbálok kérni az email címemre, akkor a paypal küld egy kódot először emailre. Azt beírva akar még egy smsben is egy újabb kódot küldeni, de azóta megváltozott a telefonszámom, így nem tudok belépni. Kérdésem az lenne, hogy mi módon tudnák újra belépni a paypal oldalamra.
Előre is köszönöm!
Puskás Zoltán
Kedves Zoltán!
Jelszó kéréshez használja az emailban küldési lehetőséget (Receive an email)
Ha még más igazolást is kér, akkor hívni kell a supportot.
Nem találtam email címet, csak telefonszámot. Ez a szám: 00353 1 436 9111
Persze csak angolul beszélnek!
Esetleg meg lehet próbálni arra a címre írni, amiben a kódot küldik, bár azt valószínű automata küldi.
Üdv. Tóth József